Opskriftindex

mandag den 25. februar 2013

Madplan uge 9

Mandag: Oksefilet i fad med krydret tomatsovs

Tirsdag: Brændende kærlighed med blomkålsmos

Onsdag: Tortillias med krydret oksekød, grønt, creme fraiche, revet ost

Torsdag: Pizza med pesto, skinke og mozzarella

Ugen er som sædvanlig lidt kort, da børnene smutter på weekend. Derudover er min datter til spejder om tirsdagen, derfor står den på rugbrød for børnene denne dag, laver dog mad til mig selv, når de er kommet i seng.
Torsdag er jeg sent hjemme pga. et møde og derfor skal alt være forberedt aftenen før.
Synes mine madplaner er lidt småkedelige lige p.t., lysten til at finde på er der ikke helt. Derfor kører vi lidt rundt i det samme og med mad som er hurtigt at lave.

Måske du sidder med en idé til, hvad jeg skal have på den kommende madplan?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar